مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی ، سونی و سامسونگ در محل با گارانتی خدمات

مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی ، سونی و سامسونگ در محل با گارانتی خدمات ، تعمیرات در محل با کاراشناسان مجرب

مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی ، سونی و سامسونگ در محل با گارانتی خدمات

مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی ، سونی و سامسونگ در محل با گارانتی خدمات ، تعمیرات در محل با کاراشناسان مجرب

تعمیر یخچال ال جی

در حال حاضر غالب خدمات مرتبط با تعمیر یخچال به صورت سرویس در محل انجام می پذیرد. دلیل این امر نیز ابعاد بالای انواع یخچال و عدم امکان جابجایی و تحویل آن‌ها به تعمیرگاه است. (مگر آنکه صاحب دستگاه، خود قادر به عیب یابی دستگاه باشد و بتواند قطعه معیوب را از یخچال جدا سازد. در اینصورت می توان قطعه از کار افتاده را به تعمیرگاه تحویل داد تا سرویس های مورد نیاز جهت تعمیر بر روی آن پیاده شود). جهت استفاده از سرویس تعمیر یخچال ال جی در منزل کافی است تا از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور تعمیرکار یخچال را ثبت نمایید.
پس از تماس شما، هماهنگی‌های لازم میان شما و کارشناس تعمیرات یخچال صورت می گیرد و تعمیرکار در یک زمان مشخص در محل کار، منزل و یا … حضور می یابد. در این شیوه از تعمیر، محدودیتی وجود ندارد و کارشناس اعزامی به دلیل در اختیار داشتن مجموعه‌ای از تجهیزات و قطعات جانبی، قادر به سرویس و تعمیر کلیه اشکالات یخچال است.

چه زمانی از سرویس «تعمیر یخچال ال جی در منزل» استفاده کنیم؟
استفاده از خدمات ارائه شده در روش « تعمیر یخچال ال جی در منزل» زمانی پیشنهاد می شود که شما نمی دانید اشکال پیش آمده در دستگاه مربوط به کدام قطعه و کدام بخش از دستگاه است. در این شرایط نیاز است تا کارشناس تعمیر خود در محل حضور یافته و با طی مراحل عیب یابی، قطعه معیوب را شناسایی کند. بدیهی است در شرایطی که بدانید اشکال پیش آمده مربوط به کدام قطعه است و بتوانید این قطعه را از دستگاه جدا کنید و به تعمیرگاه تحویل دهید، نیازی به استفاده از سرویس تعمیر یخچال ال جی در منزل نخواهید داشت (مگر در مواردی خاص چون ضیق وقت، دوری از تعمیرگاه و …)
موقعیت دیگری که استفاده از روش سرویس در محل را ضروری می سازد، خراب بودن قطعه ای در دستگاه و نیاز به تعویض آن است. در چنین وضعیتی نیز، توصیه می شود از روش تعمیر یخچال ال جی در منزل استفاده نمایید. مگر آنکه مهارت تعویض و تعمیر قطعات دستگاه معیوب را داشته باشید و بتوانید با تهیه قطعه، خود نسبت به تعویض آن اقدام نمایید. در نیاز به سرویس های دوره ای دستگاه، تعمیر قطعات مهم و بزرگ دستگاه، تعمیر قطعاتی که امکان جداسازی آنها از دستگاه وجود ندارد و موقعیت هایی از این دست نیز توصیه می شود از روش سرویس در محل استفاده نمایید.


تعمیر یخچال فریزر ال جی در محل
یخچال فریزر معمولاً دارای دو درب، یک درب در بالا و یک درب در پایین است. در مدل‌های قدیمی یخچال، فریزر با فضای کمتری در بالا و یخچال در پایین قرار داشت اما در مدل های جدیدتر معمولاً یخچال در قسمت بالایی قرار دارد و درب پایین مخصوص فریزر می باشد. در این نوع دستگاه ها، فریزر حجم بیشتری نسبت به مدل های قدیمی تر دارد. این نوع یخچال ها با استفاده از برنامه از پیش طراحی شده ای که در آنها تعبیه شده است می توانند دمای یخچال و فریزر را متناسب با نیاز کاربر و محیط مورد نظر تنظیم کنند.
افراد بسیار زیادی دارنده این  نوع دستگاه ها می باشند. با اینکه تا چند سال پس از خرید این نوع دستگاه ها، نیاز چندانی به سرویس و تعمیر آن نخواهد بود اما با افزایش کارکرد دستگاه و استفاده نامناسب از آن، مشکلات غیرقابل اجتنابی می‌تواند در دستگاه بروز پیدا می کنند. رفع این مشکلات مستلزم عیب یابی و تعمیر دستگاه می باشد. در این شرایط از طریق تماس با واحد تعمیرات یخچال ال جی در منزل می توانید دستگاه خود را تعمیر نمایید. تکنسین اعزامی با به همراه داشتن تجهیزات مناسب جهت عیب یابی و رفع مشکل در سریع ترین زمان ممکن به محل شما اعزام می شود.


تعمیر ساید بای ساید ال جی در محل
جا به جایی یخچال های معمولی کاری دشوار و زحمت آفرین است چه برسد به یخچال های غول پیکر ساید بای ساید ال جی. از همین روست که تمامی سرویس ها و تعمیرات مرتبط با این دستگاه‌ها تنها به صورت سرویس در محل ارائه می شود. تعمیر کمپرسور، تعمیر موتور، شارژ گاز یخچال، رفع ارورهای یخچال، تعمیر برد، تعمیر یخ ساز ساید بای ساید، تعویض لامپ، تعویض فیلتر و مواردی از این دست از جمله تعمیرات و سرویس های یخچال ساید بای ساید می باشد.
افرادی که از این نوع دستگاه ها استفاده می کنند حتماً از جادار بودن، کارایی مناسب و زیبای قابل توجه آن اطلاع دارند اما ممکن است با مشکلاتی نیز در این نوع یخچال ال جی مواجه شوند. برای مثال می توان به عدم یخسازی و سرد شدن آب در آب سردکن یخچال، سر و صدای زیاد موتور، اتوماتیک نکردن یخچال، بسته نشدن درب یخچال، روشن نشدن دستگاه، داغ شدن کناره های یخچال، روشن نشدن لامپ و نمایش پیغام های متعدد اشاره کرد. اگر از کاربران این دستگاه هستید برای دریافت خدمات تعمیر یخچال ال جی در منزل با ما تماس بگیرید.

علت صدای یخچال ساید ال جی
صدا دادن یخچال ساید بای ساید ال جی ممکن است ناشی از وجود اختلال در بخش کمپرسور، دیفراست، فن و همچنین عواملی مانند: خرابی یا پارگی لاستیک درب یخچال ،  ثابت نبودن پایه ها ، شکستن بخش هایی از یخچال و مواردی از این دست باشد. از این رو تشخیص صحیح علت صدای غیرعادی پیش آمده در این دستگاه، نیاز به بررسی عملکرد تمامی این قطعات و اطمینان از صحت عملکرد آنها دارد. باید توجه داشت که شنیده شده صدایی اندک در حین کار کردن تمامی ساید بای سایدها طبیعی است؛ بنابراین منظور ما از صدا دادن ساید بای ساید ال جی، خروج صدایی نابهنجار از این دستگاه است که پیش از این شنیده نشده است و برای کاربر غیرعادی است.
اولین نکته ای که باید در نظر گرفت این که همه یخچال ها بعد از مدتی وارد سراشیبی استهلاک می شوند و روند فرسودگی آنها شروع می شود. این مساله معمولا باعث افزایش سر و صدای یخچال و فریزر می شود. نکته ی دیگر این است که بعضی از مدل ها مجهز به سیستم هشدار دهنده ای هستند که مثلا اگر در یخچال یا فریزر باز مانده باشد، یخچال شروع به بوق زدن های مداوم می کند و این صدا تا وقتی در بسته شود ادامه دارد.

دلایل نشتی یخچال و فریزر ال جی
نشتی آب یخچال یکی از اشکالاتی است که ممکن است در یخچال فریزرهای امروزی اتفاق بیفتد. در این شرایط، به دلایل متعددی، -که در بخش‌های آتی به آنها خواهیم پرداخت- یخچال دچار نشتی شده و آب موجود در آن به بیرون خارج می‌شود. جهت رفع این اشکال، می‌بایست برخی از قطعات یخچال توسط کارشناسان نمایندگی یخچال ال جی مورد بررسی قرار گیرد تا قطعات دخیل در نشتی یخچال، تعمیر و در صورت نیاز تعویض گردند. علت اصلی بروز این مشکل، وجود منافذی در مسیر لوله های دستگاه است. این اتفاق، معمولا به دلیل پوسیدگی یا ضربه خوردن لوله ها ایجاد می شود که کیفیت پایین لوله های کندانسور موجب پوسیدگی آنها می شود.
معمولا لوله های آهنی بر اثر نفوذ رطوبت فرسوده شده و گاز از آنها به بیرون نشت پیدا می کند. گاهی هم دلیل بروز این مشکل بیرون آمدن لوله ها از جای اصلی شان است. بیشتر شرکت ها برای ساخت لوله های اواپراتور از آلومینیوم استفاده می کنند. این لوله ها در مسیر خود با آهن یا مس اتصال پیدا می کنند. از آنجا که این دو فلز یعنی مس و آلومینیوم به درستی جوش داده نمی شوند، امکان نشتی یخچال در این بخش بسیار زیاد خواهد بود. کارشناسان نیز معتقدند که قطر کم لوله مویی هم می تواند منجر به نشتی این دستگاه و تخلیه گاز مبرد شود.

تعمیر یخچال دوقلو ال جی در محل
یخچال دوقلوهای ال جی دارای دو بخش مجزا می باشند و این موضوع باعث افزایش قدرت و مقاومت بیشتر آنها نسبت به یخچال های ساید بای ساید و معمولی شده است. به عبارت دیگر از آنجا که یخچال و فریزر در این نوع دستگاه ها جدا می باشند و هرکدام قطعات مخصوص به خود را دارند، چون فشار و بار کمتری را تحمل می کنند بنابراین احتمال خرابی در آنها کمتر از مدل های دیگر می باشد. با این حال استفاده نامناسب، نوسان الکتریکی، حمل و نقل غیراصولی دستگاه، بیش از حد پر کردن یخچال و مواردی از این دست، باعث بروز مشکلات متعددی در یخچال های دوقلوی ال جی می شوند.
در این شرایط کاربر ناچار به تعمیر بخش آسیب دیده می شود. برای تعمیر دستگاه، تعمیرکار با به همراه داشتن تجهیزات و ابزارآلات مناسب به حل شما آمده و آن را به دقت عیب‌یابی می‌کند. هریک از قطعات یخچال یا فریزر ایراد داشته باشند، با تعمیر وتعویض آنها مشکل برطرف شده و شما می توانید همانند سابق از دستگاه استفاده کنید. توجه داشته باشید که تعمیر یخچال در محل ممکن است در دو مرحله انجام شود. در مرحله اول عیب یابی دستگاه انجام می شود و در مرحله دوم با توجه به مشکل شناسایی شده، تعمیرکار به مرکز آمده و پس از فراهم کردن قطعه مورد نظر و تجهیزات مورد نیاز مجدداً به محل شما خواهد آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد