مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی ، سونی و سامسونگ در محل با گارانتی خدمات

مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی ، سونی و سامسونگ در محل با گارانتی خدمات ، تعمیرات در محل با کاراشناسان مجرب

مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی ، سونی و سامسونگ در محل با گارانتی خدمات

مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی ، سونی و سامسونگ در محل با گارانتی خدمات ، تعمیرات در محل با کاراشناسان مجرب

نمایندگی آل این وان ایسوس

آیا با نمایندگی آل این وان ایسوس آشنایی دارید؟ پیش از معرفی این مرکز، بد نیست کمی با ماهیت آل این وان آشنا شوید. AIO نوعی کامپیوتر بدون کیس است که تمامی اجزاء آن در یک مانیتور تجمیع شده اند. ایسوس به عنوان یک تولید کننده مطرح کامپیوتر و لپ تاپ، جزء پیشتازان صنعت آل این وان محسوب می شود. نمایندگی تعمیرات آل این وان asus با این هدف راه اندازی شده که متقاضیان خرید این محصول بتوانند با اطمینان خاطر اقدام به خرید آن نمایند.
این نمایندگی به واحدهای تخصصی تعمیرات نیز مجهز شده تا خیال شما عزیزان از بابت تعمیر کامپیوتر چند کاره تان راحت باشد. سیستم ساختاری این محصول به گونه ای طراحی شده که تعمیرات آن، ظرافت و دقت ویژه ای را طلب می کند. اگر هریک از بخش ها در حین تعمیر یا تعویض آسیب ببینند، تمامی قطعات در معرض خطر قرار خواهند گرفت. تیم تعمیرات آل این وان در نمایندگی ایسوس، با تکیه بر مهارت و دانش فنی خود، از بروز هرگونه خطا در این زمینه ممانعت به عمل می آورند. برای آشنایی بیشتر با نمایندگی آل این وان ایسوس و خدمات این مجموعه، توجه شما را به ادامه مطلب جلب می کنیم.


نمایندگی آل این وان ایسوس با گارانتی خدمات

یکی از ویژگی هایی که نمایندگی آل این وان asus را از سایر مراکز مشابه جدا می کند، ارائه گارانتی خدمات است. این نمایندگی، تحت نظارت مرکز سخت افزار ایران فعالیت می کند و به همین دلیل، تمامی خدمات آن قانونی و مجاز می باشد. اما مساله فقط این نیست؛ ممکن است پس از دریافت سرویس های مورد نظرتان، چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیرات، مشکلاتی ایجاد شود.
به عنوان مثال ممکن است محصول خریداری شده ایرادی داشته باشد و یا در روند تعمیرات خطایی رخ داده باشد. در این صورت، شما می توانید به ضمانت نامه خدمات نمایندگی آل این وان ایسوس استناد کرده و با استفاده از آن، مشکل موجود را پیگیری کنید. این گارانتی علاوه بر تضمین اصالت خدمات، گواه تخصص بالای کادر فنی است و نشان می دهد که همکاران ما بالاترین سطح کیفی را در خدمات رسانی ارائه می دهند.


فروش آل این وان ایسوس
آیا قصد خرید یکی از مدل های آل این وان ایسوس را دارید؟ در این صورت پیشنهاد می کنیم حتما سری به نمایندگی آل این وان ایسوس بزنید. واحد فروش این نمایندگی، دارای تمایزهایی با سایر مراکز مشابه است که در همان بدو ورود، متوجه آنها خواهید شد. کارشناسانی به استقبال شما خواهند آمد که سالها در حوزه فروش AIO و تجهیزات کامپیوتری فعالیت کرده اند. کادر فروش نمایندگی مجاز ایسوس، اطلاعات کاملی در خصوص انواع مدل های کامپیوتر چند کاره دارند.
آنها همواره در پی به روز کردن دانش فنی خود بوده و به همین دلیل جدیدترین محصولات asus را به خوبی می شناسند. در واقع باید گفت فروش آل این وان ایسوس در این نمایندگی به شکل حرفه ای انجام می شود. کارشناس مربوطه ضمن توجه به بودجه و نوع کاربری مد نظرتان، شما را به گونه ای راهنمایی می کند که بتوانید بهترین محصول را خریداری کنید. به این ترتیب، هزینه ای که صرف می کنید به خرید آل این وان کاربردی و مفید منجر خواهد شد.


تعمیرات آل این وان ایسوس را از ما بخواهید
تعمیر محصولات الکترونیکی آن هم با درجه پیچیدگی کامپیوتر چند کاره، به هیچ عنوان کار ساده ای نیست. پیش تر گفتیم که بیشتر قطعات کامپیوتر در یک مانیتور تجمیع شده اند. این یعنی فضای کمتر برای انجام عملیات تعمیر و البته ارتباط تنگاتنگ قطعات با یکدیگر. شما می توانید برای تعمیرات آل این وان ایسوس خود، از تیم تعمیرات asus در مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید. این مجموعه به تمامی تجهیزات و ابزار و برنامه های مورد نیاز برای تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری مجهز شده است.
به همین دلیل هم دست تعمیرکاران برای اجرای روش های جدید کاملا باز است. از طرفی، مهارت تیم تعمیرات به اندازه ای است که به جرات می توان گفت هیچ یک از مشکلات دستگاه لاینحل باقی نخواهند ماند. هم اکنون با واحد تعمیرات نمایندگی آل این وان ایسوس تماس گرفته و از خدمات متمایز و با کیفیت این مجموعه در راستای رفع مشکلات دستگاه خود بهره مند شوید.


برای تعمیر آل این وان ایسوس در محل تماس بگیرید
تعمیر آل این وان ایسوس در محل ، اشاره به خدماتی دارد که برای بررسی و ترمیم این محصول، در محل مورد نظر کاربران به آنها ارائه می گردد. در راستای عمل به شعار مشتری مداری که دغدغه اصلی مدیریت و کادر اجرای نمایندگی آل این وان ایسوس می باشد، امکانی فراهم شده تا کاربران عزیز الزامی به مراجعه حضور به تعمیرگاه برای رفع مشکلات آلین وان خود نداشته باشند. بدین ترتیب، کاربران برای دریافت خدمات تعمیری محصول خود، نیازی به مراجعه حضوری به مراکز تعمیرات نداشته و می توانند با برقراری تماس با نمایندگی تعمیرات آل این وان asus ، شاهد ترمیم محصول مورد نظرشان در محل باشند. گفتنی است فرایند تعمیر در محل نیز تحت نظارت کارشناسان خبره و مجرب it انجام شده و سطح کیفی خدمات، تضمین شده است.

منبع : نمایندگی ایسوس

کلید Fn لپ تاپ

اگر از کاربران لپ تاپ های ایسوس و یا سایر لپ تاپ های موجود در بازار باشید حتما متوجه وجود کلیدی با نام Fn در میان کلیدهای متعدد موجود در کیبورد این دستگاه‌ها شده‌اید. بد نیست بدانید که Fn درج شده بر روی این کلید، مخفف function است که با کمک آن می‌توان کلیدهای میانبر بیشتری را ایجاد کرده و مورد استفاده قرار داد. کلید Fn لپ تاپ از نظر عملکرد کاملاً شبیه modifiers keys های Ctrl و Shift و Alt است. این کلید کاربردهای multimedia مثل Pause//Play کردن Music و Next//Previous کردن را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به علاوه کلید Fn در لپ تاپ های ایسوس در صورت ترکیب با دکمه F1 کامپیوتر را در حالت Sleep یا Suspend to RAM قرار می‌دهد.



علی‌رغم کاربردهای مفید و منحصربفرد کلید Fn لپ تاپ، گاه در برخی از موقعیت‌ها این بخش از سخت افزار لپ تاپ ایسوس از کار افتاده و دچار اشکال می‌گردد. کار نکردن دکمه Fn لپ تاپ در ویندوز به ویژه برای آندسته از کاربرانی که عادت به کار کردن با آن دارند، می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. اگر شما نیز به دلیل کار نکردن کلید Fn لپ تاپ، در کار کردن با لپ تاپ خود به اشکال برخورده‌اید، می‌توانید با دنبال کردن راهکارهای درج شده در بخش زیر اشکال پیش آمده در دستگاه خود را برطرف نمایید. همچنین در صورت عدم رفع مشکل، متخصصین تعمیرات ایسوس شما را در رفع مشکل یاری خواهند نمود.


رفع مشکل کار نکردن کلید Fn لپ تاپ در ویندوز
مشکل کار نکردن کلید Fn لپ تاپ در ویندوز ممکن است به دلیل وجود اشکالات سخت افزاری در دستگاه اتفاق بیفتد. در این صورت جهت رفع این اشکال می‌توان از روش های تعمیر، جا زدن و تمیز کردن کلید های کیبورد لپ تاپ استفاده کرد. اما گاه بروز این اشکال به دلیل وجود مشکلات نرم افزاری در دستگاه است. در اینصورت می‌توان برای رفع مشکل کار نکردن کلید Fn لپ تاپ در ویندوز از راهکارهای ارائه شده در بخش زیر استفاده کرد. برای تعمیر لپ تاپ ایسوس با متخصصین ما در نمایندگی ایسوس تماس بگیرید.

حل مشکل کار نکردن کلید Fn لپ تاپ در ویندوز


 راه حل اول:

نخستین راهکار پیشنهادی ما برای رفع این مشکل به روزرسانی درایورها است. برای بروزرسانی درایورها می‌توان به وب سایت سازنده لپ تاپ مراجعه کرد و آخرین درایور های کلید function را دانلود و نصب کرد. این درایور ممکن است به صورت مجزا وجود نداشته باشد؛ در این شرایط لازم است برای رفع مشکل کار نکردن کلید Fn لپ تاپ در ویندوز تمام درایورهای موجود دانلود شوند. توجه داشته باشید اگر درایور مربوط به ویندوز ۱۰ در دسترس نبود درایور ویندوز های پیشین نظیر ویندوز ۸ یا ۷ را دانلود نمایید. (نکته: DriverAgent ابزار کاربردی و کمکی برای به روزرسانی درایورها جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به کامپیوتر می باشد).
   

راه حل دوم:

راهکار دیگر پیشنهادی برای رفع مشکل کار نکردن کلید Fn لپ تاپ ایسوس در ویندوز استفاده از Synaptics pointing Device driver است. بد نیست بدانید که گاهی درایور های پیش فرض در تضاد با ویندوز ۱۰ هستند. در این صورت توصیه می‌شود Synaptics pointing Device driver را پاک نمایید. برای لغو نصب یا پاک کردن آن وارد کنترل پنل و سپس بخش Uninstall program شوید.

 راه حل سوم:
روش دیگر موجود جهت رفع مشکل کار نکردن کلید Fn لپ تاپ در ویندوز، پاک کردن درایو هات کی است. برای این کار به Device Manager رفته و درایور هات کی دستگاه را جستجو نمایید. سپس بر روی درایور راست کلیک کرده و Uninstall را انتخاب نمایید. در ادامه درایور های موس و کیبورد را که در این بخش با نام های HID Compliant Keyboard و HID Compliant Mouse مشخص شده اند، پیدا و پاک نمایید. سپس کامپیوتر را ری استارت کنید و بررسی کنید که آیا مشکل کار نکردن کلید Fn لپ تاپ در ویندوز برطرف شده است یا خیر.

منبع : نمایندگی Asus در تهران

لیست نمایندگی های ایسوس در ایران

نمایندگی ایسوس ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ایسوس اعم از لپ تاپ، مادربرد، سرور، رایانه شخصی، قطعات شبکه، پروژکتور و …. به کاربران گرامی می باشد. کاربران گرامی محصولات ایسوس می توانند با مراجعه به نمایندگی ایسوس، تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند و از مراجعه به سایر مراکز بی نیاز گردند؛ تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان حوزه تعمیر و فروش و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات این حوزه انجام می پذیرد.
نمایندگی ایسوس مجهز به پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات بوده و از برترین تعمیرکاران و متخصصان در حیطه تعمیرات بهره می برد. کارشناسان حاضر در نمایندگی رسمی ایسوس به تمام قطعات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات این شرکت مسلط بوده و با بهترین ترفندها دستگاه های ایسوس را تعمیر می نمایند
کاربران گرامی می توانند پیش از مراجعه به نمایندگی تعمیرات ایسوس مشکلات و پرسش های احتمالی خود را به صورت تلفنی و از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در میان بگذارند و راهنمایی ها و اطلاعات لازم را دریافت نمایند. برخی از خدمات ارائه شده در نمایندگی ایسوس عبارتند از:


نمایندگی تعمیرات ایسوس
تعمیرات ایسوس به دلیل ساختار ویژه و هوشمندِ تجهیزات این کمپانی، نیازمند حضور متخصصانی است که آشنایی جامعی با ساختار کلیه‌ی قطعات موجود در دستگاه‌ها داشته باشند.
متخصصان این حوزه ضمن آشنایی با ساختار قطعات، می‌بایست توانایی انتخاب رویکردهای سازگار با هر دستگاه را داشته باشند؛ لذا می‌توان نتیجه گرفت که کارشناسان و مسئولان نگهداری و تعمیرات از نقش پررنگ‌تری نسبت به سایر پارامترهای دیگر حتی ماهیت مشکل ایجاد شده برخوردارند. در این میان، تعمیرات ایسوس نیز از این قاعده مستثنی نیست و نیازمند حضور کارشناسان و مهندسان با سابقه‌ی این حوزه می‌باشد.
    عیب یابی و تعمیر تمامی تبلت های ایسوس
    عیب یابی و تعمیر تمامی لپ تاپ های ایسوس
    عیب یابی و تعمیر آل این وان ایسوس
    عیب یابی و تعمیر مانیتور ایسوس
    تعمیر و رفع عیب تمامی پروژوکتورهای ایسوس
    ارائه خدمات مرتبط با شبکه و سرور در نمایندگی ایسوس
    ارائه لوازم جانبی محصولات ایسوس
    تعویض قطعات آسیب دیده با نمونه ی اورجینال و با کیفیت در نمایندگی ایسوس

نمایندگی فروش ایسوس
نمایندگی فروش ایسوس، یک مرکز مجهز و به روز است که خدمات فروش و پس از فروش محصولات این کمپانی را در تخصصی ترین سطح به کاربران ارائه می دهد. این مرکز توسط تیمی اداره می شود که با دقت خاصی از بین مجرب ترین کارشناسان فروش انتخاب شده اند.
این کارشناسان با ساختار فنی محصولات ایسوس آشنایی کامل دارند و می توانند اطلاعات کاملی را در اختیار خریداران قرار دهند. به این ترتیب شما عزیزان می توانید با آگاهی کامل، اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود از نمایندگی ایسوس نمایید. عرضه جدید ترین مدل های لپ تاپ، پروژکتور، تبلت، موبایل، آل این وان، تجهیزات شبکه و تجهیزات کامپیوتر ایسوس، عمده فعالیت این بخش می باشد.
همچنین متقاضیان عزیز می توانند مشاوره های تخصصی در مورد محصول مورد نظر را به صورت تلفنی از کارشناسان ما دریافت نمایند. نکته دیگر اینکه نمایندگی فروش asus در قبال خدمات خود، ضمانت نامه ای رسمی را به کاربران ارائه می دهد که به موجب آن، کاربران می توانند از خدمات پس از فروش این مرکز نیز بهره مند گردند. مدیریت مرکز سخت افزار ایران به شما این اطمینان را می دهد که کلیه فعالیت های نمایندگی فروش ایسوس به صورت قانونی و مجاز انجام می گردد.

خدمات نمایندگی ایسوس
نمایندگی ایسوس ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های فروش و تعمیر کلیه دستگاه‌های ایسوس اعم از موبایل، تبلت، آل این وان، لپ تاپ و … به متقاضیان است. فروش محصولات ایسوس (اعم از لپ تاپ ایسوس، تبلت ایسوس، موبایل ایسوس، آل این وان ایسوس، پروژکتور ایسوس و …)، تعمیرات ایسوس (اعم از تعمیر لپ تاپ و تبلت ایسوس، تعمیر موبایل ایسوس، تعمیر آل این وان ایسوس، تعمیر تجهیزات کامپیوتر ایسوس، تعمیر تجهیزات شبکه ایسوس، تعمیر پروژکتور ایسوس و ….)،
ارائه خدمات تعمیر به صورت سرویس در محل و برگزاری دوره‌های آموزشی تعمیرات برخی از خدمات و سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی مرکزی ایسوس که با حضور خبره‌ترین و مجرب‌ترین اساتید و کارشناسان هر حوزه انجام می‌پذیرد. گارانتی تعمیرات ایسوس در این مرکز و کیفیت بالای خدمات ارائه شده در آن سبب شده تا نمایندگی تعمیر ایسوس بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گردد که دستگاه آنان دچار اشکال و نیازمند تعمیر گشته است.

تعمیر لپ تاپ ایسوس
تعمیر لپ تاپ ایسوس یک بخش از خدمات نمایندگی ایسوس است. این واحد تعمیراتی به صورت مجزا و مستقل در بخش های نرم افزاری و سخت افزاری، بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه می دهد.
تعمیرکاران و تکنسین های این مرکز با استفاده از مدرن ترین و پیشرفته ترین ابزار و دستگاه های تعمیراتی، به راحتی می توانند صفر تا صد مشکلات لپ تاپ ایسوس را شناسایی کنند و برای رفع آنها به موقع و از راه درست وارد عمل شوند. تمامی سرویس هایی که در حوزه لپ تاپ توسط این نمایندگی معتبر ارائه می شود، همراه با کارت گارانتی کیفیت است

تعمیر آل این وان ایسوس
ALL in ONE یکی از محصولات کمپانی ایسوس است که حساسیت ها و پیچیدگی های خاص خود را دارد. یکی دیگر از خدمات نمایندگی ایسوس تعمیر آل این وان ایسوس است.
این تعمیر فقط و فقط توسط تعمیرکاران و تکنسین های خاص این محصول انجام می شود. در بخش تعمیر آل این وان ایسوس تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آل این وان ایسوس به صورت تخصصی و حرفه ای بررسی و ارزیابی می شود. واحد معتبر خدمات نمایندگی ایسوس مجهز به آرشیوی از قطعات و لوازم جانی اصل و اورجینال است. به همین دلیل خدمات حوزه تعویض را نیز با امنیت بالا ارائه می دهد.  تمامی این خدمات نیز همراه با کارت گارانتی است.

تعمیر پروژکتور ایسوس
تعمیر پروژکتور ایسوس نیز از خدمات نمایندگی ایسوس است. تعمیرات ویدئو پروژکتور در این نمایندگی با رعایت استاندارهای جهانی انجام می شود. تعمیرکاران و تکنسین ها در این حوزه تجربه و مهارت لازم را دارند و می توانند تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری پروژکتور ایسوس را شناسایی و برطرف سازند. واحد خدمات نمایندگی ایسوس برای ارائه بهتر خدمات در حوزه تعمیر پروژکتور ایسوس خدمات سرویس در محل را برای آنها در نظر گرفته است تا نیازی به حمل و جابه جایی دستگاه خود نداشته باشند.
حل مشکل مربوط به پاور پروژکتور، حل مشکل مربوط به پاور لامبلاست، حل مشکل لنز و اپتیک ،تعمیر و تعویض لامپ دستگاه، حل مشکل فن ویدیو ، حل مشکل Main Board ، حل مشکل ریموت کنترل و … از جمله خدمات واحد تعمیر پروژکتور ایسوس است. تمامی این خدمات نیز تضمین شده هستند.

تعمیر تبلت ایسوس
تعمیر تبلت ایسوس نیز نمونه ای دیگر از خدمات نمایندگی ایسوس است. صفر تا صد مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه بررسی و برطرف می شود. امکانات و تسهیلات به روز و پیشرفته ای در واحد تعمیر تبلت ایسوس فراهم است. به این ترتیب عیب یابی دقیقی از دستگاه انجام می شود و بر اساس یافته ها مسیر درست تعمیر انتخاب و اجرا می شود.
در واحد تعمیر تبلت ایسوس تعمیرکارانی با تجربه و ماهر فعالیت می کنند که ساختار داخلی این دستگاه را به خوبی می شناسند و به راحتی می توانند عملکرد درست را از نادرست تشخیص دهند. این نمایندگی معتبر و قانونی به همه کاربران خود احترام ویژه ای می گذارد و برای رفع نیاز های آنها برنامه ریزی های مفیدی انجام داده و تمهیداتی ویژه ای اندیشیده است.
می توانید به منظور بهره مندی از این امکانات ویژه و دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه از طریق شماره های موجود در وبسایت رسمی نمایندگی ایسوس با واحد خدمات نمایندگی ایسوس ارتباط بگیرید.

لیست نمایندگی ها :

نمایندگی ایسوس در تهران

نمایندگی ایسوس در کرج

نمایندگی ایسوس در اصفهان

نمایندگی ایسوس در شیراز

تعمیر پکیج دیواری

با سرد شدن هوا افرادی که از پکیج برای گرم کردن محیط کار یا منزل شان استفاده می کنند مجددا پکیج را راه اندازی می کنند. پکیج دیواری جزء بهترین دستگاه های گرم کننده است اما این دستگاه هم ممکن است مشکلاتی در عملکرد خود داشته باشد. تعمیر پکیج دیواری نیاز به مهارت دارد چون ساختار بخش های مختلف این دستگاه به گونه ای است که کاربران تسلط کافی بر آن ندارند.
برای این که ایرادات پکیج بیشتر نشده و دستگاه به صورت عادی کار کند، لازم است که بخش های مختلف آن توسط یک تعمیرکار دوره دیده بررسی شده و عیب یابی گردند. پس از آن تعمیرکار با توجه به شدت آسیب دیدگی قطعات، تصمیم به تعمیر یا تعویض آنها می گیرد. ادامه مطلب به ارائه نکاتی در خصوص تعمیر پکیج دیواری اختصاص دارد. اگر از این دستگاه در منزل یا محل کارتان استفاده می کنید، می توانید برای ترمیم و رفع مشکلات آن از تکنسین های نمایندگی تعمیرات پکیج در مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید.


تعمیر پکیج دیواری در کدام موارد ضروری است؟

پکیج از بخش های مختلف مکانیکی و الکتریکی تشکیل شده است. هر کدام از این بخش ها ممکن است معیوب شوند و اختلالاتی را در روند کاری دستگاه ایجاد کنند. تداوم مشکلات این دستگاه نشان دهنده آن است که قطعات آسیب دیده اند و نیاز به بررسی و ترمیم یا حتی تعویض دارند. روشن نشدن پکیج یکی از مواردی است که تعمیر پکیج دیواری را ضروری می سازد. ممکن است این مشکل ناشی از افت فشار آب، وجود هوا در لوله ها، انسداد لوله ها، خرابی سنسور تشخیص شعله، عملکرد نادرست دودکش و خرابی برد باشد. رسوب گرفتن مبدل ها، گرم نشدن آب و افت فشار پکیچ هم مشکلات دیگری هستند که برای ریشه یابی و برطرف کردن آنها باید از یک تعمیرکار مجرب کمک بگیرید.


خدمات تعمیر پکیج دیواری
تعمیرات پکیج دیواری شامل خدمات و سرویس هایی است که بر حسب نوع و شدت خرابی این دستگاه متفاوت هستند. با تجربه ترین تعمیرکاران در نمایندگی مجاز پکیج بر این خدمات نظارت داشته و با دانش فنی و تجربه خود، سطح کیفی تعمیرات را ارتقا بخشیده اند. عمده خدمات تعمیر پکیج دیواری شامل بررسی و تعمیر برد، تعویض برد آسیب دیده، تعمیر ترموستات، تعمیرات تخصصی مبدل، تعمیر و تعویض ویستور، ترمیم سنسورها، تعمیر ترمیستور، تعمیر و تعویض فلوسوئیچ، تعمیر شیر پرکن و ترمیم تعویض کلیه قطعات پکیج می گردد. خدمات ارائه شده بر حسب مورد تعمیراتی دارای ضمانت نامه معتبر هستند و می توانید در بازه زمانی تعیین شده، هرگونه مشکل احتمالی را پیگیری کنید.

تعمیر مبدل پکیج
یکی از مراحل تعمیر پکیج دیواری مربوط به ترمیم مبدل است. مبدل محفظه ای است که آب در آن جای گرفته و توسط مشعل گرم می شود. مبدل بالای مشعل است و شعله مستقیما به آن برخورد می کند. مبدل ها یا تک منظوره هستند و یا دو منظوره و اگر درست کار نکنند، احتمالا آب به درستی گرم نمی شود. لوله های مبدل به مرور زمان رسوب می گیرند و به دنبال آن فرایند کاری این بخش مختل خواهد شد.
حتی گاهی شدت این رسوب ها به اندازه ای است که لوله سوراخ می شود و آب از آن به بیرون می ریزد. برای تعمیر مبدل پکیج اول محل نشتی شناسایی می شود و سپس لوله ها بسته به شدت آسیب دیدگی، ترمیم شده و یا تعویض می گردند.

تعمیر برد پکیج
دیگر مرحله مهم در تعمیرات پکیج دیواری که حساسیت بالایی هم دارد، تعمیر برد است. برد یکی از قطعات اصلی پکیج است که فرمان های عملکردی این دستگاه را صادر می کند. بدیهی است در صورت خرابی برد، سایر قطعات به درستی فرمان نمی گیرند و دستگاه عملکرد مطلوبی نخواهد داشت.
مثلا ممکن است پکیج روشن نشود یا مرتبا خاموش گردد. معمولا مشکل برد با صدور ارورهایی در صفحه نمایش به نمایش در می آید و کاربران به راحتی می توانند از این مساله مطلع گردند. از آنجا که این قطعه جزء بخش های الکترونیکی دستگاه است، بهتر است برای تعمیر آن از تعمیرکاران مجرب کمک بگیرید.

تعمیر ترموستات پکیج

ترموستات یکی دیگر از قطعاتی است که در روند تعمیر پکیج دیواری بررسی شده و تعمیر می گردد. اگر جریان به درستی از کنتاکت های ترموستات عبور نکند، مشکلاتی در روند کاری این قطعه ایجاد می شود که عملکرد کلی پکیج را نیز مختل می کنند. برای عیب یابی ترموستات کافی است وقتی پکیج روشن است یکی از سیم های آن را جدا کرده و بیرون بیاورید.
شرایط طبیعی این است که پکیج با این کار خاموش شود؛ در غیر این صورت، ترموستات پکیج شما دچار مشکل شده و باید در اولین فرصت به صورت تخصصی بررسی و ترمیم گردد. تعمیر ترموستات پکیج به این ترتیب است که اول اجزای این قطعه به دقت مورد بررسی قرار می گیرند. سپس اجزای آسیب دیده ترمیم شده و در صورت نیاز تعویض می گردند. اگر مشکل حل نشد، ترموستات به طور کلی تعویض می شود تا عملکرد پکیج به حالت عادی باز گردد.

تعمیرات پکیج دیواری در محل
تعمیر پکیج دیواری فرایندی است که حتما باید در محل نصب این دستگاه انجام شود. جابجایی این محصول دردسرهای خاص خود را داشته و احتمال آسیب دیدگی دستگاه نیز وجود خواهد داشت. برای دریافت خدمات مربوط به تعمیرات پکیج دیواری در محل کافی است با نمایندگی مجاز پکیج در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. این سرویس موجب راحتی کاربران می شود و به شما کمک می کند که شاهد ترمیم سیستم گرمایشی منزل یا محل کار خود در اسرع وقت باشید.
پس از برقراری تماس و گزارش مشکل به پرسنل بخش پشتیبانی، همکاران ما در قالب تیم تعمیرات به آدرس شما اعزام شده و خدمات لازم را ارائه می دهند. تعمیرکاران پس از وارسی دقیق دستگاه و شناسایی بخش های آسیب دیده، از تجربه و مهارت مثال زدنی خود استفاده کرده و فرایند تعمیر پکیج دیواری در محل را به حرفه ای ترین شکل انجام خواهند داد.

منبع : تعمیرات پکیج در محل

تعمیر آیفون SE

تعمیر برد آیفون SE
بخش های مختلف هر دستگاه الکترونیکی توسط یک برد هدایت و کنترل می شوند. تمامی قطعات آیفون نیز به واسطه داشتن یک برد الکترونیکی با یکدیگر در ارتباط هستند. برد شامل قطعات الکترونیکی همچون آی سی ها و خازن بوده و قطعات اصلی تری همچون پردازنده و حافظه دستگاه نیز روی آن قرار گرفته اند. معمولاً برد آیفون یا به واسطه ضربه خراب می شود و یا اینکه نفوذ آب و رطوبت باعث مشکلاتی در آن می شود.
خرابی برد یکی از مشکلات قابل توجهی است که تعمیر آیفون SE را به همراه دارد. بروز مشکل در برد آیفون ممکن است باعث روشن نشدن دستگاه، کار نکردن تاچ، کند شدن سیستم، قطع شدن صدای گوشی اپل و مواردی از این دست شود. در صورت خرابی برد، تکنسین های تعمیر آیفون، ابتدا آن را عیب یابی می کنند و چنانچه امکان تعمیر برد وجود داشته باشد آن را تعمیر می کنند. در اینجا ممکن است برخی از قطعات روی برد از جمله آی سی ها و سوکتها، تعویض شوند.

تعمیر اسپیکر آیفون SE

صدا نداشتن و خش خش کردن صدای گوشی از مهمترین نشانه های خرابی اسپیکر آیفون اس ای می باشد. در صورتی که این مشکلات ناشی از بلندگوی گوشی باشد، هنگامی که هندزفری یا هدفون را به آیفون متصل کنید، صدای واضحی از آن دریافت می کنید. در این شرایط باید اسپیکر دستگاه بررسی و در صورت لزوم تعمیر شود. البته اگر به واسطه ی هدفون نیز همچنان صدایی از دستگاه شنیده نشود، در این صورت ممکن است بخش های دیگر دستگاه از جمله برد آیفون خراب شده باشد.

متخصصان تعمیر آیفون SE برای اطمینان از این موضوع، ابتدا دستگاه را به صورت کلی عیب یابی می کنند. پس از این کار، چنانچه مشکل از اسپیکر باشد، آن را تعمیر و یا تعویض می نمایند. توجه داشته باشید که آب خوردگی و انباشته شدن گرد و خاک، بیشترین تأثیر را بر خرابی اسپیکر دارند. بنابراین برای جلوگیری از خرابی بلندگوی آیفون اس ای خود، آن را دور از گرد و غبار و رطوبت نگهداری کنید.