مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی ، سونی و سامسونگ در محل با گارانتی خدمات

مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی ، سونی و سامسونگ در محل با گارانتی خدمات ، تعمیرات در محل با کاراشناسان مجرب

مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی ، سونی و سامسونگ در محل با گارانتی خدمات

مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی ، سونی و سامسونگ در محل با گارانتی خدمات ، تعمیرات در محل با کاراشناسان مجرب

لپ تاپ سامسونگ RV509

تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ سامسونگ RV509
مشکلات نرم افزاری لپ تاپ سامسونگ RV509 می‌توانند بسیار متنوع، پیچیده و یا ساده باشد. برای مثال اگر لپ تاپ سامسونگ RV509 تصویرهای موردنظرتان را به خوبی نشان نمی‌دهد و مثلا در زمان پخش فیلم مشکل ایجاد می‌کند، این مسئله می‌تواند به دلیل وجود اشکالات نرم افزاری در بخش گرافیکی این دستگاه باشد. موارد دیگری دیگر مثل عدم پخش صدا، کار نکردن‌های پورت‌های USB، کابل LAN، وایرلس و… نیز می‌توانند به دلیل وجود اشکال در بخش نرم افزاری این دستگاه اتفاق باشد.
برای تشخیص علت اصلی ایجاد هر یک از این اشکالات، نیاز است تا دستگاه توسط کارشناسان تعمیر لپ تاپ سامسونگ RV509 بررسی گردد. در غالب موارد اشکالات نرم افزاری پیش آمده در دستگاه با نصب مجدد درایور، بروزرسانی درایور و اقدامات این چنینی برطرف می‌گردند. در هر حال متقاضیان دریافت تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ سامسونگ RV509 می‌توانند به مرکز تعمیر لپ تاپ سامسونگ RV509 مراجعه کرده و پس از حضور در پارت مربوطه، خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.
سرویس لپ تاپ و انواع بوردهای الکترونیکی در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن چون BGA Machine Ersa 550، Clean Room، PC3000،TEXAS INSTRUMENTS EV 2300  و دیگر تجهیزات تعمیر و لحیم‌کاری روز جهان به صورت تخصصی و صددرصد تضمینی انجام می‌گیرد.

تعمیر قطعات لپ تاپ سامسونگ RV509
در صورت مشاهده اشکال در هر یک از قطعات لپ تاپ سامسونگ RV509، ابتدا عملکرد آن قطعه بررسی شده و امکان یا عدم امکان تعمیر آن مشخص می‌گردد. در صورتی که امکان تعمیر خرابی پیش آمده در قطعه لپ تاپ وجود داشته باشد، کارشناسان تعمیر لپ تاپ اقدام به تعمیر لپ تاپ می‌کنند. در غیر اینصورت، یعنی در صورتی که امکان تعمیر قطعه معیوب وجود نداشته باشد، پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه، کارشناسان تعمیر لپ تاپ سامسونگ RV509 اقدام به تعویض قطعه مذکور خواهند کرد.

برخی از رایج‌ترین خدمات مرتبط با تعمیر قطعات لپ تاپ که در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ ارائه می‌گردند، عبارتند از: تعمیر کیبورد لپ تاپ، تعمیر لولای لپ تاپ، تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ، تعمیر هارد لپ تاپ در مرکز تعمیر قطعات لپ تاپ، تعمیر فن لپ تاپ، تعمیر قاب لپ تاپ، تعمیر بلندگوی لپ تاپ، تعمیرات باتری لپ تاپ، تعمیرات کارت گرافیک لپ تاپ و …

تعمیر لپ تاپ سامسونگ RV509 در محل
اگر از کاربران لپ تاپ سامسونگ RV509 هستید و به هر دلیل امکان مراجعه حضوری به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ را ندارید، می‌توانید خدمات مورد نیاز خود را به صورت سرویس در محل دریافت نمایید. جهت دریافت خدمات مرتبط با تعمیر لپ تاپ سامسونگ RV509 در محل، کافی است تا از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما تماس بگیرید. در طول این تماس لازم است تا اطلاعات درج شده در این بخش در اختیار کارشناسان ما قرار بگیرد:

شرح نوع اشکال و اختلال پیش آمده در دستگاه (سخت افزاری یا نرم افزاری بودن اشکال لپ تاپ)، نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات لپ تاپ (در صورت اطلاع)، ثبت آدرسی که قرار است تعمیرکار به آن اعزام گردد، تعیین روز و ساعت (درصورتی که ساعت و روز خاصی را مدنظر دارید)، ارائه دو شماره تماس جهت تماس های ضروری و اطلاع‌رسانی در صورت انصراف از دریافت سرویس در محل لپ تاپ، 24 ساعت قبل از حضور کارشناس.

لپ تاپ سونی وایو Fit SVF15212CXW

تعمیر کیبورد لپ تاپ سونی وایو Fit SVF15212CXW
کاربر توسط کیبورد لپ تاپ، با دستگاه ارتباط می‌گیرد. چنانچه این قطعه دچار مشکل شود در این صورت باید برای تعمیر لپ تاپ سونی وایو Fit SVF15212CXW اقدام کرد. مشکلاتی که اغلب برای کیبورد لپ تاپ بروز می کند شامل از کار افتادن همه کلیدهای کیبورد، کار نکردن یک یا چند کلید و یا تایپ شدن جا به جای حروف است. تعمیر کیبورد ممکن است از طریق نرم افزاری و یا سخت افزاری انجام شود. تعمیر نرم افزاری شامل تنظیمات کیبورد در ویندوز می شود و تعمیرات سخت افزاری نیز شامل بازکردن صفحه کلید و تعمیر کلیدهای آن می شود.

تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ Fit SVF15212CXW
برخلاف آنچه تصور می کنید در برخی از مواقع امکان تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ وجود دارد و همیشه نیاز نیست برای رفع مشکل، آن را تعویض کنید. قطع و وصل شدن تصویر، به هم ریختگی رنگ ها، پیکسل مردگی و تصویر نداشتن LCD لپ تاپ در بسیاری از مواقع قابل برطرف شدن هستند. در بخش تعمیر لپ تاپ سونی وایو Fit SVF15212CXW، کارشناسان مشکل صفحه نمایش را به دقت بررسی می کنند. پس از آن، چنانچه ال سی دی قابل تعمیر باشد آن را تعمیر کرده و ایراد آن را برطرف می کنند. در مواردی نیز مانند شکستگی و ترک خوردگی صفحه نمایش، آب خوردگی آن و سوختن LCD امکان تعمیر وجود نداشته و باید تعویض شود.

تعمیر مادربرد لپ تاپ سونی وایو Fit SVF15212CXW
یکی از سرویس‌های تخصصی مرتبط با این دستگاه، تعمیر مادربرد است. شناخت کامل از قطعات مادربرد و کارکرد آنها، پارامتر بسیار مهمی در تعمیر مادربرد لپ تاپ سونی وایو Fit SVF15212CXW به شمار می‌آید. اگر تعمیرکار اطلاعات کاملی از اجزای مادربرد داشته باشد در صورت خرابی این قطعه، آن را به نحو احسن تعمیر خواهد کرد. البته در برخی از مواقع نیز تعمیر مادربرد امکان پذیر نیست و باید تعویض شود. اما تشخیص مناسب کارشناس مربوطه می تواند از تحمیل هزینه های اضافی به کاربر جلوگیری کند. تکنسین های مرکز سخت افزار ایران به دلیل تجربه و دانش بالایی که دارند، قادر به تشخیص صحیح ایراد مادربرد بوده و به بهترین شکل می توانند آن را تعمیر کنند.

با تعمیرات لپ تاپ سونی وایو Fit SVF15212CXW آشنا شوید
هر قسمتی از لپ تاپ ممکن است خراب شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. از کیبورد و صفحه نمایش گرفته تا جزئی ترین قطعه لپ تاپ، همگی نقش مشخصی در عملکرد دستگاه دارند و در نتیجه اختلال در هریک از آنها می تواند فعالیت کلی دستگاه را مختل کند. در این قسمت نمونه هایی از قطعاتی که احتمال دارد در تعمیر لپ تاپ سونی وایو Fit SVF15212CXW تعمیر و یا تعویض شوند را مورد بررسی قرار می دهیم.


لپ تاپ اچ پی bs067nia i3

تعمیر لپ تاپ اچ پی bs067nia i3 مستلزم شناخت کلی از این مدل لپ تاپ HP می‌باشد. این دستگاه دارای پردازنده‌ی مرکزی Dual Core Core i3 6006U از شرکت Intel و پردازشگر گرافیکی Radeon 520 با 2GB ظرفیت گرافیکی است. رم این دستگاه از نوع دی دی آر فور و با ظرفیت 4 گیگابایت می‌باشد. هارد لپ تاپ از ظرفیت 500 گیگابایتی برخوردار است و می‌توان اسناد مختلفی را در آن ذخیره سازی کرد.
لپ تاپ bs067nia i3 در رده لپ تاپ های نیمه‌ حرفه‌ای قرار گرفته و در امور روزمره قابلیت بسیار زیادی دارد. 15.6اینچ اندازه صفحه نمایش این لپ تاپ اچ پی بوده و پنل آن نیز از نوع TFT با روکش براق و دقت HD می‌باشد. از معایبی که برای این نوع لپ تاپ اچ پی گفته شده است نبود پورت VGA و حافظه محدود است. البته این موضوع نمی‌تواند دیگر قابلیت‌های آن را نادیده بگیرد. در ادامه به عواملی که ممکن است تعمیر لپ تاپ اچ پی را لازم کند اشاره می‌کنیم تا با اقدام به موقع از بروز مشکلات دیگر در لپ تاپ جلوگیری شود.

کار نکردن کیبورد و تعمیر لپ تاپ اچ پی bs067nia i3
یکی از رایج ترین ایرادات لپ تاپ اچ پی کار نکردن صفحه کلید آن می‌باشد. ممکن است یک یا چند دکمه کیبورد کار نکند و یا اینکه به طور کلی صفحه کلید از کار افتاده باشد. در این صورت کار نکردن صفحه کلید می‌تواند به دلایل مختلفی اتفاق بیافتد. در برخی از موارد مشکل از طریق تنظیمات نرم افزاری در ویندوز حل می‌شود اما در بیشتر مواقع مشکل سخت افزاری بوده و باید از تعمیرکار ماهر در این زمینه یاری جست.
کیبورد به دلیل اینکه به صورت مداوم مورد استفاده قرار می‌گیرد، بیشتر از دیگر قسمت های لپ تاپ در معرض آسیب قرار دارد. اگر به این دلیل اقدام به تعمیر لپ تاپ اچ پی bs067nia i3 می‌کنید بهتر است بدانید در تعمیرگاه، کیبورد دستگاه باز شده و به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد. احتمال دارد یک شیء خارجی باعث اختلال در کیبورد شده باشد و یا اینکه مدار کیبورد از کار افتاده باشد.

تعمیر لپ تاپ اچ پی bs067nia i3 به دلیل خاموش شدن ناگهانی
خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ اچ پی ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیافتد. مشکل در ویندوز، شارژر، باتری، مادربرد، رم و سی پی یو باعث خاموش شدن لپ تاپ می شود. در این شرایط پس از گذشت چند ثانیه از روشن کردن لپ تاپ، ناگهان خاموش می‌شود. این امر ممکن است به دلیل عملکرد خود صیانتی لپ تاپ های hp باشد اما اگر با روشن کردن مجدد لپ تاپ باز هم خاموش شود، احتمالاً مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری در آن به وجود آمده است. برای رفع این مشکل باید برای تعمیر لپ تاپ اچ پی bs067nia i3 به نمایندگی مجاز لپ تاپ اچ پی مراجعه کرد.


تغییر ندادن پیکسل‌های نمایشگر لپ تاپ

ثابت ماندن پیکسل‌ها در صفحه نمایش لپ تاپ از دیگر مشکلات لپ تاپ اچ پی bs067nia i3 است که کاربران زیادی آن را گزارش داده‌اند. این عدم تغییر در اغلب اوقات به صورت نقاط سبز و یا قرمز در نمایشگر لپ تاپ نشان داده می‌شود. تغییر نکردن پیکسل‌ها به معنی این است که برخی از پیکسل‌های صفحه نمایش روشن نمی‌شوند و خود را در صفحه نمایش نشان می‌دهند.
این رویداد که به آن پیکسل‌های ثابت و یا پیکسل‌های مرده می‌گویند احتمالاً تعمیر لپ تاپ اچ پی bs067nia i3 را به دنبال دارد. گاهی با ماساژ دادن اطراف پیکسل مرده ممکن است تا حدودی مشکل عدم تغییر پیکسل برطرف شود اما معمولاً در این شرایط نیاز به تعمیر و یا تعویض صفحه نمایش وجود دارد.


Crash کردن سیستم و مشکلات احتمالی

کرش کردن سیستم یکی دیگر از مشکلات کاربران لپ تاپ HPbs067nia i3 می‌باشد. ممکن است هنگامی که کاربر سیستم خود را راه اندازی مجدد و یا بوت می کند، لپ تاپ بوت نشود. این امر باعث نگرانی زیادی در کاربر شده و دیگر قادر به استفاده از دستگاه نیست.
این مشکل می‌تواند به دلایل نرم افزاری و یا سخت افزاری به وجود آید که راه‌حل هر کدام نیز به صورت نرم افزاری یا سخت افزاری صورت می گیرد. برای رفع کرش کردن سیستم حتماً باید آن را به یک تکنسین ماهر و متخصص در نمایندگی لپ تاپ اچ پی نشان داد.

لپ تاپ ایسر F5-573

کاربران لپ تاپ ایسر F5-573 می‌توانند به نمایندگی تعمیرات تهران لپ تاپ مراجعه کرده و تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایند. در مرکز تعمیرات لپ تاپ تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر حضور دارند تا تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با این دستگاه را به متقاضیان ارائه نمایند. برخی از خدمات مرتبط با تعمیر لپ تاپ ایسر F5-573 که با حضور در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ قابل دریافت است عبارت است از:
تعمیر کیبورد لپ تاپ، تعمیر لولای لپ تاپ، تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ، تعمیر هارد لپ تاپ، تعمیر فن لپ تاپ، تعمیر قاب لپ تاپ، تعمیر بلندگوی لپ تاپ، تعمیرات دیسک لپ تاپ، تعمیرات باتری لپ تاپ، تعمیرات کارت گرافیک لپ تاپ و … . برخی از خدمات مرتبط با تعمیر لپ تاپ ایسر F5-573 در بخش‌های آتی شرح داده خواهد شد.


رایج‌ترین خرابی‌ها و تعمیرات لپ تاپ ایسر F5-573 را بشناسید

تجربه کارشناسان ما در تعمیر لپ تاپ ایسر F5-573‌ نشان داده که موارد درج شده در بخش زیر جزو رایج‌ترین خرابی‌ها و اشکالات پیش آمده در این دستگاه هستند. اگر شما نیز از کاربران لپ تاپ ایسر F5-573 هستید می‌توانید تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر و تعویض قطعات این دستگاه را با حضور در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دریافت نمایید. خدمات ارائه شده در این مرکز منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با لپ تاپ ایسر F5-573 را شامل می‌گردد. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر، مشمول گارانتی و ضمانت است. (جز در مواردی معدود نظیر بازیابی اطلاعات و …)

رفع مشکل داغ کردن لپ تاپ ایسر F5-573

یکی دیگر خدمات مرتبط با تعمیر لپ تاپ ایسر F5-573 که توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر لپ تاپ ارائه می‌گردد، سرویس مرتبط با رفع مشکل داغ کردن این دستگاه است. یکی از اصلی‌ترین علل گرم شدن لپ تاپ، کثیفی قطعات موجود در بدنه آن به ویژه بخش مربوط به دریچه‌های هوای لپ تاپ است. از این رو توصیه می‌شود سرویس‌های دوره‌ای مرتبط با قطعات لپ تاپ ایسر F5-573 و فن آن جدی گرفته شده و در بازه‌های زمانی مشخص انجام شود.


اجرای برنامه‌های سنگین به طور همزمان توسط لپ تاپ نیز از دیگر علل داغ شدن لپ تاپ است. علاوه بر این اجرای تنها یک برنامه سنگین با پردازش‌های گرافیکی بالا نیز می‌تواند سبب داغ شدن بیش از اندازه لپ تاپ گردد. کاربران لپ تاپ ایسر F5-573 می‌توانند جهت بررسی دستگاه و تشخیص علت گرم شدن بیش از اندازه این لپ تاپ به مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ مراجعه نمایند.

نصب درایور گرافیک لپ تاپ ایسر F5-573

نصب درایور گرافیک یکی دیگر از خدماتی است که توسط کارشناسان تعمیر لپ تاپ ایسر F5-573 ارائه می‌گردد. همانطور که میدانید درایور بعضی از قطعات خاص سیستم حین نصب سیستم عامل ویندوز، به صورت خودکار شناسایی نشده و نصب نمی‌شود. از میان درایورهای مرتبط با این قطعات می‌توان به درایور های کارت صدا، کارت شبکه و کارت گرافیک اشاره کرد. البته اکثریت قریب به اتفاق کاربرانی که با نصب ویندوز آشنایی دارند، با نصب درایور کارت گرافیک نیز آشنا هستند و می‌توانند آن را انجام دهند.


اما کاربرانی که به هردلیل امکان نصب درایور مرتبط با این مدل از لپ تاپ ایسر را نداشته‌اند می‌توانند برای این کار به مرکز تعمیرات لپ تاپ مراجعه کرده و درخواست این کار را مطرح نمایند. (در صورتی که به هر دلیل امکان مراجعه به این مرکز را ندارید می‌توانید جستجوهای اینترنتی را امتحان کنید. سایت های بسیاری هستند که شیوه نصب درایور کارت گرافیک را آموزش داده و به صورت مرحله به مرحله شرح داده‌اند. در صورت نیاز به راهنمایی در حین این کار می‌توانید با تعمیرکار لپ تاپ ایسر F5-573 ما در واحد تعمیرات لپ تاپ ایسر تماس بگیرید).

تعویض صفحه نمایش لپ تاپ ایسر F5-573
اشکالات پیش آمده در صفحه نمایش لپ تاپ می‌تواند مربوط به تصاویر این دستگاه و یا بخش سخت افزاری یعنی قاب، ال سی دی و .. باشد. در صورتی که خرابی پیش آمده مربوط به بخش سخت افزاری باشد، قطعات این بخش بررسی شده و امکان یا عدم امکان تعمیر آنها مشخص خواهد شد. در صورتی که امکان تعمیر قاب، لولا، خود صفحه نمایش و …. وجود نداشته باشد، جهت تعویض قطعات این بخش اقدام می‌گردد.

در ارتباط با خرابی‌های تصویر نیز مراحل عیب‌یابی طی شده و برای مثال سوختگی پیکسل، ناهنجاری در رنگ و تصویر مانیتور، کار نکردن صفحه نمایش و … بررسی شده و با توجه به نوع اشکال پیش آمده، تعمیرات لازم بر روی دستگاه پیاده می‌شود. کاربران گرامی در صورت نیاز به دریافت سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش از دستگاه و تعمیرات لپ تاپ ایسر F5-573 می‌توانند به مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ مراجعه نمایید.


تعمیر لپ تاپ ایسر F5-573 در محل

کاربرانی که در طول روزهای اخیر متوجه وجود اشکال در لپ تاپ ایسر F5-573 خود شده‌اند، اما به هر دلیل امکان مراجعه به مراکز تعمیر لپ تاپ را ندارند می‌توانند از خدمات تعمیر لپ تاپ ایسر F5-573 در محل استفاده نمایند. در صورت استفاده از این سرویس، کارشناسان تعمیر لپ تاپ خود در محل حضور یافته و اقدامات لازم جهت تعمیر و بهسازی لپ تاپ را برروی آن پیاده می‌سازند. جهت دریافت خدمات مرتبط با تعمیر لپ تاپ ایسر F5-573 در محل، کافی است تا از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.


در طول این تماس لازم است تا اطلاعات درج شده در این بخش در اختیار کارشناسان ما قرار بگیرد: شرح نوع اشکال و اختلال پیش آمده در دستگاه نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات لپ تاپ، ثبت آدرسی که قرار است تعمیرکار به آن اعزام گردد، تعیین روز و ساعت (درصورتی که ساعت و روز خاصی را مدنظر دارید)، ارائه دو شماره تماس جهت تماس های ضروری و اطلاع‌رسانی در صورت انصراف از دریافت سرویس در محل لپ تاپ.

آموزش تعویض فیلتر یخچال

فیلتر یکی از قطعاتی است که آلاینده ها و دیگر ذرات اضافی را از آب حذف می کند. این قطعه، آب موجود در مسیر آبسرد کن را تصفیه کرده و آن را کاملا سالم در اختیار شما قرار می دهد. کارشناسان تعمیر یخچال، فیلتر تصفیه را یکی از بخش های مهم این دستگاه دانسته و معتقدند که این قطعه، به دلایل مختلف ممکن است مسدود شود. از آنجا که این انسداد، مسیر خروجی آب را می بندد، باید هرچه سریع تر نسبت به رفع آن اقدام نمایید. در اغلب موارد، برای رفع این مشکل نیاز به تعویض فیلتر است تا به این ترتیب، فرایند خروج آب به راحتی و بدون مشکل انجام گردد. تعویض این قطعه حساسیت های خاص خود را داشته و باید توسط افراد متخصص انجام شود؛ با این وجود، ما فیلم آموزش تعویض فیلتر یخچال را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا ضمن آشنایی با مراحل این فرایند، شانس خود را برای انجام آن امتحان کنید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، می توانید روی کمک تکنسین های مجرب ما در نمایندگی تعمیر یخچال مرکز سخت افزار ایران حساب کنید.

  • شیر ورودی آب را ببندید.
  • باقی مانده ی آب را از یخچال خارج کنید.
  • وسایل و مواد خوراکی اضافی را از یخچال خارج کنید.
  • با توجه به کاتالوگ همراه یخچال ، محل قرار گیری فیلتر را در آن پیدا کنید.
  • کلید Push روی محفظه فیلتر را فشار داده و درب را به سمت پایین بکشید.
  • با پایین آوردن فیلتر تصفیه آب، این قطعه را از یخچال خارج کنید.
  • نشتی احتمالی آب را با دستمال تمیز، پاک کنید.
  • فیلتر جدید را آماده نصب کنید.
  • فیلتر را در محفظه قرار داده و به داخل فشار دهید.

در این مرحله تعویض فیلتر یخچال ، اطمینان حاصل کنید که این قطعه به درستی در محفظه ی مربوطه قرار گرفته است.

شیر ورودی آب یخچال را باز کنید.
در انتها کلید Reset را برای ۳ ثانیه نگه دارید تا چراغ تعویض فیلتر تصفیه آب خاموش شود.


نمایندگی تعمیرات یخچال

نمایندگی تعمیرات یخچال، یکی از تخصصی ترین بخش های مرکز سخت افزار ایران است. این مرکز به صورت متمرکز و ویژه بر تعمیر و ترمیم انواع مدل های یخچال از کلیه برندها اشتغال دارد. انواع مدل های این محصول در واحدی اختصاصی مورد بررسی قرار گرفته و به شکل تخصصی تعمیر می گردند. استفاده از تجهیزات پیشرفته متناسب با هر محصول، سطح کیفی خدمات واحد مورد بحث را به میزان چشمگیری افزایش داده و موجبات رضایت کاربران را فراهم نموده است. اگر مشاهده کردید که یخچال شما به درستی کار نمی کند، کافی است با این واحد تماس گرفته و خدمات تعمیری را در منزل خود دریافت نمایید.

لینک ها مرتبط : نمایندگی یخچال LG  ، نمایندگی یخچال Samsung


منبع : آموزش تعویض فیلتر یخچال