مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی ، سونی و سامسونگ در محل با گارانتی خدمات

مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی ، سونی و سامسونگ در محل با گارانتی خدمات ، تعمیرات در محل با کاراشناسان مجرب

مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی ، سونی و سامسونگ در محل با گارانتی خدمات

مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی ، سونی و سامسونگ در محل با گارانتی خدمات ، تعمیرات در محل با کاراشناسان مجرب

قابلیت Fast startup چیست؟

قابلیت Fast startup به افزایش سرعت بوت شدن دستگاه کمک می‌کند، با این حال برخی از کاربران به محض تهیه دستگاه ویندوزی جدید، این قابلیت را غیرفعال می‌سازند. نگاهی به برخی از وضعیت‌‌های موجود در کامپیوترهای امروزی در درک هر چه بهتر کارکرد این قابلیت به ما کمک خواهد کرد.
همانگونه که می‌دانید کامپیوترهای ویندوزی معمولاً از تعدادی دستور و وضعیت متفاوت در بخش مدیریت انرژی استفاده می‌کنند. برای مثال وضعیت S0، مربوطه به زمانی است که کامپیوتر درحال کار است و پاسخگوی دستورات کاربر است. برای وضعیت خاموش نیز چندین حالت متفاوت شامل S1، S2 و S3 وجود دارد. همچنین یک حالت ترکیبی نیز وجود دارد که با هایبرنیت سیستم هنگام Sleep فعال می‌شود.

حالت هایبرنیت با وضعیت S4 شناخته می‌شود. زمان هایبرنیت سیستم به نظر کاملاً خاموش است، اما واقعیت آن است که یک فایل توسط سیستم ذخیره می‌شود تا هنگام آغاز به کار مجدد، فعالیت‌های قبلی‌ از سر گرفته شود. در صورت فعال بودن قابلیت Fast startup با فشردن گزینه Shut Down اگرچه در ظاهر کامپیوتر شما کاملاً خاموش می‌شود؛ اما واقعیت آن است که کامپیوتر وارد حالتی مابین هایبرنیت و خاموشی می‌گردد.

در این حالت، یک فایل هایبرنیت، اما کوچک‌تر از فایل مورد استفاده در حالت هایبرنیت، ذخیره می‌شود. این کار کمک می‌کند، بار بعدی که کامپیوتر روشن می‌شود، فعالیت‌های قبلی از سر گرفته نشود، زیرا عملیات ذخیره این فایل بعد از پایان Log off آغاز می‌شود و با ذخیره‌ کردن کرنل ویندوز روی حافظه کامپیوتر، افزایش سرعت روشن شدن کامپیوتر در دفعه بعدی اتفاق خواهد می‌افتد.

معایب فعال بودن قابلیت Fast startup
فعال بودن قابلیت Fast startup، دستگاه را با مشکل خاصی مواجه نمی‌سازد. با این وجود برخی از کاربران ترجیح می‌دهند این قابلیت را در دستگاه خود غیرفعال سازند. یکی از اصلی‌ترین علل این انتخاب کاربران می‌تواند نیاز به استفاده از فناوری Wake-on-Lan باشد. چرا که در صورت فعال بودن قابلیت Fast startup، امکان استفاده از این فناوری وجود ندارد. دلیل دیگر عدم تمایل ویندوز به استفاده برای ذخیره فایل مورد نیاز باشد.
ضمن آنکه ممکن است کاربر از یک درایو پرسرعت SSD استفاده کند و نیازی به این قابلیت نداشته باشد. البته گزارش‌هایی نیز از سوی برخی کاربران مبنی بر روشن ماندن فن‌ها، یا کار نکردن کلید‌های پاور بر روی کیبورد در حین فعال بودن این قابلیت صورت گرفته است.

آموزش فعال‌سازی و غیرفعال کردن قابلیت Fast startup
برای فعال‌سازی این قابلیت ابتدا دکمه‌های Windows + X را فشار دهید و با راست کلیک بر روی منوی استارت، گزینه‌ی Power Options را انتخاب نمایید. در پنجره‌ی Power Options، گزینه‌یChoose what the power buttons do را انتخاب کنید. اگر بار نخستی است که در این بخش تغییراتی را اِعمال می‌کنید ابتدا باید گزینه‌ی «Change settings that are currently unavailable» را انتخاب نمایید تا امکان تغییر در گزینه‌های مربوط به «Fast Startup» برایتان فراهم شود.
به انتهای پنجره رفته تا گزینه‌ی «(Turn on fast startup (recommended» را در کنار سایر گزینه‌ها مشاهده نمایید. می‌توانید از طریق همین بخش قابلیت Fast startup را فعال یا غیر فعال ‌سازید. پس از اعمال تغییرات مورد نظر، تغییرات خود را ذخیره کرده و برای آزمایش آن، سیستم خود را یک بار خاموش کنید. اگر این گزینه برای شما در دسترس نباشد، یعنی که ویژگی «hibernation» در رایانه‌ی شما فعال نیست.
در همچین شرایطی، تنها گزینه‌های «Sleep» و «Lock» برایتان در دسترس خواهند بود. برای فعال‌سازی این ویژگی، «Power Options» را بسته و با استفاده از کلید «Windows + X» و باز کردن منوی استارت، گزینه‌ی «(Command Prompt (Admin» را انتخاب نمایید و دستور زیر را در آن وارد کنید:
powercfg /hibernate on

بعداز فعال‌سازی قابلیت Fast startup
پس از فعال‌سازی «hibernate»، مراحل پیش را مجدداً طی کنید تا گزینه‌های «Hibernate» و «Fast Startup» را مشاهده نمایید. (نکته: گزینه‌ی «(Command Prompt (Admin» در نسخه‌های اخیر ویندوز 10، از منوی استارت حذف شده و به جای آن از گزینه «Windows PowerShell (Admin)». استفاده شده است.
برای اینکه وارد منوی «Command Prompt» شوید، می‌توانید یکی از این دو روش را امتحان کنید. نخست آنکه از منوی استارت گزینه‌ی «Windows PowerShell (Admin)» را انتخاب نمایید. پس از این کار در پنجره‌ی «PowerShell» دستور «CMD» را وارد کنید و کلید «Enter» را فشار دهید.
با این کار وارد محیط «Command Prompt» خواهید شد و خواهید توانست دستور بالا را وارد نمایید. جستجوی عبارت «CMD» را در استارت ویندوز انجام داده و با راست کلیک کردن بر روی «Command Prompt»، گزینه‌ی «Run as Administrator» را انتخاب نمایید.

هفت مشکل رایج در لپ تاپ و راه‌ حل آنها

1. داغ شدن لپ تاپ:
از میان مشکلات رایج در لپ تاپ ها، مشکل داغ شدن بیش از اندازه، یکی از شایع‌ترین‌هاست. ساختار فشرده لپ تاپ ها سبب میگردد تا فضای لازم جهت گردش هوا در این دستگاه ها وجود نداشته باشد و گرمای ایجاد شده در آنها به مراتب بیشتر از پی سی ها ملموس گردد. داغ شدن بیش از حد لپ تاپ ممکن است سبب آتش گرفتن دستگاه نیز شود. اتفاقی که در دفعات بیشمار برای بسیاری از لپ تاپ ها افتاده و شرکت های عرضه کننده را ناچار به جمع آوری لپ تاپ ها از سطح بازار کرده است.
برخی دیگر از مشکلات رایج در لپ تاپ ناشی از افزایش دمای لپ تاپ عبارتند از: بروز اشکالاتی در باتری و شارژر، آسیب دیدگی صفحه نمایش و پرش های گاه و بی گاه تصویر آن، تولید صداهای ناهنجار و آزاردهنده و …. . برای رفع اشکالات مرتبط با تهویه هوای لپ تاپ توصیه می‌شود از صحت عملکرد لپ تاپ خود و سیستم خنک کنندگی آن اطمینان حاصل کنید. بعلاوه فن لپ تاپ خود را بررسی و دریچه ها و منافذ هوا را گردگیری و تمیز نمایید. تنظیمات بایوس لپ تاپ خود را نیز بررسی نمایید و برق مصرفی دستگاه را تنظیم نمایید.


2. خرابی باتری لپ تاپ:
از دیگر مشکلات رایج در لپ تاپ ها، خرابی باتری لپ تاپ هاست. همانگونه که می دانید غالب باتری های مورد استفاده در لپ تاپ پس از طی عمر مفیدشان، کارآیی و کیفیت اولیه خود را از دست داده و نیازمند احیا می گردند. در حال حاظر تمامی لپ تاپ های جدید از باطری های لیتیوم یونی استفاده می کنند. نخستین اصل که جهت نگهداری از باتری لپ تاپ می بایست به آن توجه کنیم توجه به میزان شارژ موجود در باتری است. بهتر است حتی الامکان از اینکه شارژ باتری به صفر برسد، پیشگیری نمایید.
در صورتی که شارژ باتری دستگاه خالی شد هرگز قبل از شارژ آن را روشن نکنید. معمولاً باتری های لیتیومی لپ تاپ  ۲ تا ۳ سال عمر مفید دارند که این عمر مفید را با بکار گیری برخی تدابیر نرم افزاری می توان به دستگاه هدیه داد. البته عمر باتری به عواملی چون فناوری ساخت، شرکت سازنده باتری و … نیز بستگی دارد.
توجه به نکاتی چون جداسازی دستگاه های جانبی از لپ تاپ، عدم استفاده از شارژر سایر دستگاه های مشابه و غیر مشابه، استفاده از حالت Hibernate به جای Sleep، بروزرسانی مرتب درایوها و نرم افزارهای لپ تاپ، دورنگه داشتن لپ تاپ از گرما و مواردی از این دست نیز می‌تواند تأثیر بسزایی در افزایش عمر مفید باتری لپ تاپ داشته باشد. در بدترین حالت یعنی خرابی کامل باتری لپ تاپ، می‌توان جهت تعویض باتری لپ تاپ اقدام کرد.


3. خرابی کیبورد لپ تاپ
مشکل کار نکردن کیبورد از دیگر مشکلات رایج در لپ تاپ ها است. در صورتی که اشکال پیش آمده در کیبورد لپ تاپ تان، سخت افزاری نیست، وارد کنترل پنل لپ تاپ خود شوید و بر روی گزینه device manager کلیک نمایید. با ورود به صفحه‌ی device manager، لیستی از تمامی سخت افزار های متصل شده به سیستم برای شما به نمایش درخواهد آمد. از میان گزینه‌های موجود بر روی گزینه USB key board راست کلیک کنید و بر روی گزینه  Properties کلیک کنید.
وارد سربرگ power management شده و تیک گزینه Allow the computer to turn off this device to save power را بردارید تا مشکل کار نکردن کیبورد لپ تاپ تان برطرف گردد. عدم بروز رسانی درایور صفحه کلید نیز می‌تواند سبب خرابی کیبورد شود. جهت بررسی این مورد از مشکلات کیبورد لپ تاپ، می بایست به بخش Device manager  بروید و در بخش کیبورد از بروز بودن درایور صفحه کلیدتان مطمئن شوید. علل دیگری نظیر غیرفعال شدن کیبورد از طریق تنظیمات دستگاه، تداخل نصب یک برنامه با تنظیمات کیبورد و موارد دیگر نیز می‌تواند سبب خرابی این بخش شود.


4. وصل نشدن لپ تاپ به وای فای
مشکل وصل نشدن لپ تاپ به وای فای از دیگر مشکلات رایج در لپ تاپ ها است. برای رفع مشکل وصل نشدن لپ تاپ نخست از روشن بودن وای فای لپ تاپ مطمئن گردید. بیشتر لپ تاپ ها یک دکمه وای فای دارند یا از یک کلید تابع برای روشن یا خاموش کردن آن استفاده می کنند. مورد دیگری که باید بررسی گردد، آیکون وای فای است. برای بررسی آیکون وای فای به سمت راست، پایین صفحه لپ تاپ خود بروید. از سمت راست صفحه نمایش، در پایین صفحه، آیکون اتصال اینترنت را بررسی کنید.
در صورتی که آیکون وای فای شما نشان داده می‌شود، احتمال دارد اینترنت شما از ISP، یا همان مرکز ارائه دهنده سرویس اینترنت تان مثلا مخابرات یا شرکت های دیگر قطع باشد. در صورتی که آیکون اتصال اینترنت را مشاهده می‌کنید، ممکن است اتصال به کارت شبکه لپ تاپ شما دچار مشکل شده باشد. در صورتی که از آنتی ویروس استفاده می‌کنید، موقتا آن را غیرفعال کنید و توجه داشته باشید که آیا فعال بودن یا نبودن آن بر روی فعالیت وای فای لپ تاپ شما تأثیری دارد یا خیر. گاه مشکل وصل نشدن وای فای لپ تاپ به دلیل روشن یودن آیکون تنظیمات کاهش مصرف برق و Power Plan است. این بخش را چک کنید و آنرا غیرفعال کنید.


5. خرابی تصویر لپ تاپ
خرابی تصویر از دیگر مشکلات رایج در لپ تاپ ها است. به هم ریختگی تصویر، اخطار به کاربر و در نهایت آبی شدن دستگاه، اشکالی است که ممکن است برای برخی از کاربران لپ تاپ ها ایجاد گردد. بروز این اشکالات و نمایش چنین خطاهایی در دستگاه، ناشی از اشکالات گرافیکی آن است. این اشکال نیز به ویژه در لپ تاپ های دل Insoiron N5010 بسیار رایج بوده و رفع ان به واسطه تعویض چیپست گرافیک امکانپذیر است.
پیش از اقدام به تعویض چیپست گرافیک بهتر است دستگاه معیوب توسط یکی از کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات دل مورد بررسی و آنالیز قرار گیرد تا راهکار نهایی جهت تعمیر توسط متخصصان این حوزه شناسایی و اعمال گردد. گاه نیز با روشن شدن لپ تاپ کاربر با خطوط عمودی آبی رنگ، همراه با بوق های ممتد مواجه می‌شود. این اشکال عموماً با چند بار خاموش و روشن شدن دستگاه رفع می گردد و کاربر می تواند به کار با دستگاه ادامه دهد.
بروز این اشکال غالباً به دلیل خرابی ها و اشکالاتی است که در دیوایس گرافیک ایجاد می گردد. در این زمان، توجه و دقت به ریپورتهای صوتی و آنالیز اشکالات گرافیکی دستگاه، بسیار راهگشا خواهد بود. خرابی تصویر لپ تاپ، علل دیگری نیز می‌تواند داشته باشد که توصیه می‌شود جهت تشخیص صحیح و عیب‌یابی درست دستگاه، به یکی از مراکز تعمیر لپ تاپ مراجعه شود.


6. ویروسی شدن لپ تاپ
ویروسی شدن از دیگر مشکلات رایج در لپ تاپ ها است. با ویروسی شدن سیستم آنچه که اتفاق می‌افتد، نمایش بیش از اندازه‌ی پنجره‌های فرعی، کاهش سرعت دانلود از اینترنت، کار کردن‌های بیش از اندازه CPU، کندی و سرعت پایین و فریز شدن سیستم به شکلی کلی و مواردی از این دست است. برخی از ویروس‌های راه‌یافته به سیستم به اندازه‌ای مخرب هستند که عملاً لپ تاپ شما را فلج می‌کنند. در ارتباط با این ویروس‌ها، بهترین راهکار، استفاده از نرم افزارهای امنیتی است.
یکی از برترین نرم افزارهای موجود جهت رفع مشکل ویروسی شدن لپ تاپ، نسخه‌ی تک‌کاربره‌ی نرم‌افزار امنیتی Bitdefender Total Security و یا نسخه Kaspersky Total Security است. (این آنتی ویروس‌ها نیازمند پرداخت هزینه هستند). خوشبختانه آنتی ویروس‌های رایگان و استاندارد متعددی در اینترنت وجود دارند که شما می‌توانید به آنها را نصب و مورد استفاده قرار دهید. برخی از نرم افزارهای رایگان پیشنهاد شده از سوی کارشناسان برای رفع مشکل ویروسی شدن لپ تاپ عبارتند از: نرم افزار Ad-Aware، نرم افزار Spybot: search and Destroy و نسخه رایگان نرم‌افزار امنیتی AVAST. تمامی این نرم افزارها در نوع خود عالی عمل می‌کنند.


7. خرابی کارت گرافیک لپ تاپ

خرابی‌های پیش آمده در کارت گرافیک لپ تاپ منجر به بروز اشکال در تصاویر صفحه نمایش لپ تاپ خواهد شد. بنابراین کارت گرافیک جزو آن دسته از قطعاتی است که در صورت بروز اشکال در تصاویر مانیتور لپ تاپ، صحت عملکرد آن می‌بایست مورد بررسی قرار گیرد. نبود تصویر در مانیتور، وجود خطوط راه راه عمودی از بالا به پایین در مانیتور، خاموش شدن مانیتور، کند شدن تصویر لپ تاپ و مواردی از این دست برخی از علائمی هستند که در صورت مشاهده آنها می‌توان پی به بروز خرابی در کارت گرافیک لپ تاپ برد.
خرابی کارت گرافیک لپ‌تاپ به هر دلیل که اتفاق افتاده باشد مهم‌ترین نکته در مورد آن، طی صحیح مراحل عیب‌یابی و تعمیر آن توسط کارشناسان متخصص است. خوشبختانه در ارتباط با کارت گرافیک هم امکان تعویض و هم امکان تعمیر وجود دارد. تنها نکته موجود در این میان توجه به نوع تعبیه‌شدگی این قطعه بر روی مادربرد است.
اگر چیپ گرافیک روی مادربرد لحیم شده باشد تعویض یا ارتقاء گرافیک لپ تاپ اندکی سخت و زمانبر است؛ ضمن آنکه تعویض آن نیاز به مهارت و تخصص ویژه‌ای دارد تا آسیبی به چیپ گرافیک و مادربرد لپ تاپ وارد نشود. در غیراینصورت تعویض این قطعه کار نسبتاً آسانی است؛ در این شرایط کافی است تا کارشناس تعمیر لپ تاپ، لپ تاپ را باز کرده، کارت گرافیک قدیمی یا معیوب را خارج کرده و کارت گرافیک جدید را جایگزین کنند.


تعمیر لپ تاپ در تهران
مرکز تعمیر لپ تاپ در تهران ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، تعمیر و ارتقاء انواع لپ تاپ به متقاضیان و مراجعان است. مرکز تعمیرات لپ تاپ در تهران با کادری منضبط و متخصص، در تلاش است تا تمامی خدمات مورد نیاز مشتریان خویش را در دو حوزه تعمیرات لپ تاپ پاسخگو باشد. بد نیست بدانید تمامی کارشناسانی که با نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در تهران همکاری می کنند دارنده‌ مدارک بین المللی در حیطه کاری خویش هستند و صرفاً در حوزه تخصصی خویش به ارائه سرویس و خدمات مشغول هستند.
تعمیر لپ تاپ و انواع بوردهای الکترونیکی در نمایندگی تعمیر لپ تاپ در تهران با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن چون BGA Machine Ersa 550، Clean Room، PC3000،TEXAS INSTRUMENTS EV 2300 و دیگر تجهیزات تعمیراتی و ابزارآلات لحیم‌کاری روز جهان به صورت تخصصی و صد در صد تضمینی انجام می‌گیرد.


مسدود کردن دسترسی سرویس های ویندوز 10 به اینترنت

پیش از پرداختن به شیوه مسدود کردن دسترسی سرویس های ویندوز 10 به اینترنت ، بد نیست نگاهی به لزوم انجام این کار و فواید آن داشته باشیم. همانگونه که می‌دانید طراحی سیستم عامل ویندوز ۱۰ به شکلی است که به‌روزرسانی‎ها ارائه شده را بصورت خودکار بررسی و دریافت می‎کند. تا این جای کار همه‌چیز عالی است اما مشکل انجاست که اگر حجم به‌روزرسانی‌ها‎ زیاد باشد، مصرف ترافیک اینترنت بسیار بالا خواهد شد.

برخی از کاربران برای رفع این اشکال و جلوگیری از بروزرسانی خودکار برنامه، ارتباط وای‌فای خود را روی «metered connection» تنظیم می‌کنند. این کار اگر چه مانع از دانلود بیش از حد به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ می‌گردد اما دسترسی برنامه‎های مختلف دیگری از ویندوز به اینترنت را همچنان فعال نگه می‌دارد. همین موضوع مجدداً سبب افزایش مصرف اینترنت گشته و تا حدی نارضایتی کاربر را سبب میگردد.

 تاکنون، متأسفانه هیچ گونه پیشنهادی از سوی طراحان ویندوز 10 جهت مسدود کردن دسترسی سرویس های ویندوز اینترنت ارائه نشده است. با این وجود اگر اصرار به این کار دارید می‌توانید از یک برنامه‌ی جانبی با نام TripMode استفاده نمایید. (اگر چه نمونه‌های کرک شده‌ی این نرم‌افزار نیز در دسترس هر دو سیستم عامل ویندوز و مک است اما خرید نرم افزار اصلی این برنامه نیاز به پرداخت 8 دلار دارد). در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر در این باره می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات لپ تاپ تماس بگیرید.

آموزش مسدود کردن دسترسی سرویس های ویندوز 10 به اینترنت
همانگونه که گفته شد در حال حاضر تنها روش موجود جهت مسدود کردن دسترسی سرویس های ویندوز 10 به اینترنت ، استفاده از نرم افزار TripMode است. هدف اصلی تریپ‌مود جلوگیری از دسترسی برنامه‎ها به اینترنت در زمان وب‌گردی شما است. با این برنامه قادر خواهید بود انتخاب کنید که چه برنامه و سرویس‎هایی به اینترنت دسترسی داشته باشند. برای فعال سازی تریپ مود تنها کافی است که این نرم افزار را فعال و برنامه‎ها و خدمات اینترنتی را برای اتصال یا متصل نشدن به اینترنت، به‌صورت موردی انتخاب کنید.

استفاده از این برنامه به منظور مسدود کردن دسترسی سرویس های ویندوز 10 به اینترنت بسیار آسان‌تر از زمانی خواهد بود که به‌صورت دستی این کار را انجام می‌دادید. به عبارتی دیگر با استفاده از این برنامه دیگر نیاز به مسدود کردن برنامه‎های مختلف به صورت دستی آن هم در زمان وب‌گردی با مرورگرهای مختلف نخواهید داشت. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر در ارتباط با شیوه استفاده از این برنامه و فعالسازی آن می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات لپ تاپ تماس بگیرید.

مزیت نرم افزار TripMode
خوشبختانه تریپ‌مود دارای یک نسخه آزمایشی ۷ روزه است. از همین رو کاربر می‌تواند به مدنت 7 روز به صورت رایگان از این نسخه استفاده کند و در صورت رضایت از کارایی، جهت خرید آن اقدام کند. این برنامه یک آیکون به قسمت نوار پایین سمت راست صفحه نمایش اضافه می‎کند. با کلیک روی این آیکون و قرار دادن در حالت روشن، می‎توانید کار مسدود کردن دسترسی سرویس های ویندوز 10 به اینترنت را انجام دهید.
با نصب این برنامه هر زمان که یک سرویس جدید یا نرم‎افزار جدید به اینترنت دسترسی پیدا کند، آیکون برنامه در نوار پایین، قرمزرنگ می‎شود و شروع به چشمک زدن می‎کند.  این کار در واقع هشداری برای شما است که می‌توانید با توجه به آن سبب مسدود کردن دسترسی سرویس های ویندوز 10 به اینترنت شوید. در صورت کلیک بر روی آیکون های به نمایش درآمده، آیکون ها به رنگ خاکستری درخواهند آمد. این به معنای عدم دسترسی آیکون ها به اینترنت است.

مسدود کردن موقت دسترسی سرویس های ویندوز 10 به اینترنت
خوشبختانه برنامه تریپ مود جهت مسدود کردن موقت دسترسی سرویس های ویندوز 10 به اینترنت نیز راهکاری اندیشیده است. بنابراین برای مسدود کردن های موقت نیز می‌توانید روی این برنامه حساب باز کنید.
تریپ‌مود امکان تغییر دسترسی اینترنت برنامه‎ها را تنها با یک سوئیچ ارائه می‎دهد. اگر می‌خواهید برای مدت‌زمان مشخص از ارتباط برخی سرویس‎های ویندوز به اینترنت جلوگیری کنید، می‎توانید از تریپ‌مود بخواهید آن را برایتان انجام دهد؛ بنابراین اصلا احتیاج نیست که به‌صورت دستی دسترسی اینترنت را مسدود یا در رجیستری برنامه‎ها تغییری اعمال کنید.
نسخه‌ی ارائه شده از سوی طراحان تریپ مودف هم برای کاربران مک و هم کاربران ویندوز قابل استفاده است. نکته باقی مانده و شایان ذکر در مورد مسدود کردن موقت دسترسی سرویس های ویندوز 10 به اینترنت آن است که در حین این کار به نوع سرویس‌های مسدود شده دقت نمایید. چرا که ماهیت برخی از برنامه‌ها در ویندوز 10 به گونه‌ای است که برای فعالیت نیاز به اینترنت دارند.
بنابراین پیش از مسدود کردن، این برنامه‌ها را شناسایی کنید و آنها را از لیست مسدودی‌ها خارج نمایید. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر در ارتباط با شیوه استفاده از این برنامه و فعالسازی آن می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات لپ تاپ تماس بگیرید.


منبع : مرکز تعمیرات لپ تاپ

تلویزیون oled سامسونگ

ویژگی های تلویزیون oled سامسونگ
تلویزیون oled سامسونگ نازک‌ تر و سبک‌ تر هستند. نسبت به تکنولوژی‌ های دیگر تلویزیون‌ها عملکردی بهتر دارند. مشکی مطلق را به وضوح نشان می دهند. وضوح استثنایی از تصویر ارائه می دهند. هر پیکسل در این مدل از تلویزیون های سامسونگ به صورت مستقل هدایت می شود. در فناوری OLED نیازی به نور پس زمینه نیست؛ به همین دلیل ضخامت پنل به شدت کم است.
این تلویزیون ها معمولا ضخامتی بیت ۴ تا ۷ میلی‌متر دارند که همین عامل سبب سبکی آنها شده است. البته فراموش نکنید که پنل تنها عامل تأثیر گذار در کیفیت تلویزیون نیست و سایر قطعات مانند پردازنده هم در این امر بسیار تأثیر گذار است. مسئله ای که کمپانی سامسونگ به دقت و هوشیاری تمام به آن توجه کرده است.

Oled چیست؟
OLED مخفف عبارت organic light-emitting diode  است؛ این عبارت به معنی دیودهای ارگانیکی گسیل نور است. دیود در OLED ها از ترکیبات آلی هستند که در تماس با الکتریسیته سبب تابش نور می‌شوند. OLED ها می توانند بسیار نازک، انعطاف پذیر و به طور قابل ملاحظه ای کوچک باشند. در تلویزیون oled سامسونگ هر پیکسل به تنهایی برای ایجاد رنگ ها خاموش یا روشن می شود.


مزایای تلویزیون oled سامسونگ
مهمترین برتری و مزیت OLED های سامسونگ نسبت به سایر مدل های تلویزیون این است که هر پیکسل به ‌صورت مستقیم نور را ساتع  می‌کند؛ این در حالی است که در پنل‌های LCD نور پس‌زمینه‌ توسط لامپ‌های LED یا فلورسنت تأمین می‌شود.
تلویزیون oled سامسونگ زمان پاسخ‌دهی به مراتب سریع‌تری در مقایسه با LCD ها دارند. به همین دلیل تماشای تصاویر فیلم‌های اکشن، مسابقات ورزشی یا بازی‌های ویدیویی در OLED ها بسیار جذاب تر است. زمان پاسخ‌دهی بسیار سریع این مزیت را دارد که تیره و مات شدن صحنه در تصاویرِ سریع در OLED اصلا محسوس نباشند.

معایبOLED های سامسونگ
طول عمر :  در حالی که فیلم های OLED قرمز و سبز طول عمر طولانی تر دارند؛ ، آلیاژ های آبی در حال حاضر عمر کوتاه تری دارند.
ساخت و ساز : فرآیندهای تولید تلویزیون oled سامسونگ در حال حاضر گران است.
آب :  آب به راحتی می تواند به OLED ها آسیب برساند
البته توجه و دقت کافی در استفاده و نگهداری این مدل از تلویزیون ها، می تواند این معایب را به صفر برساند و تلویزیون oled سامسونگ را به یک ایده آلِ دوست داشتنیِ بی عیب تبدیل کند.


تعمیر تلویزیون سامسونگ
تلویزیون یکی از محصولات کمپانی سامسونگ است که در مدل ها، سایز ها و انواع مختلفی طراحی، تولید و عرضه می شود. این محصول از کمپانی سامسونگ در حوزه لوازم صوتی و تصویری قرار دارد. کیفیت تلویزیون های سامسونگ بسیار بالا و ایده آل است. با این حساب همواره احتمال بروز مشکل و ایراد در آنها غیر ممکن هم نیست. بنابراین برای تعمیر تلویزیون سامسونگ و دریافت سرویس های ویژه و مفید باید از یک مرکز تخصصی و مدرن کمک بخواهیم.
در تعمیرگاه تخصصی تلویزیون سامسونگ همه امکانات و ابزارآلات لازم برای اجرای یک تعمیر درست و اساسی فراهم است. تعمیرکاران در حوزه کاری خود از دانش و مهارت بالایی برخوردار هستند و به راحتی می توانند از عهده تعمیر انواع مختلفی از تلویزیون های سامسونگ بر آیند.


لینک های مرتبط : نمایندگی تلویزیون LCD سامسونگ ، نمایندگی تلویزیون LED سامسونگ


منبع :  نمایندگی مرکزی سامسونگ

برعکس شدن تصویر تلویزیون سامسونگ

اگر از دسته کاربرانی هستید که با مشکل برعکس شدن تصویر تلویزیون سامسونگ مواجه شده اید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید. برعکس شدن تصویر یک مشکل نادر در تلویزیون ها می باشد که معمولاً به ندرت اتفاق می افتد. در چنین شرایطی تصویر تلویزیون یا 180 درجه چرخش دارد و یا اینکه با 90 درجه چرخش، در قسمت های چپ یا راست صفحه نمایش، نشان داده می شود. با بروز این مشکل کاربر قادر نخواهد بود تصاویر را به درستی تماشا کند. همچنین امکان انجام تنظیمات و انتخاب گزینه ها در این شرایط بسیار سخت می باشد.
در نمایش تصویر در تلویزیون سامسونگ قطعاتی مانند مین برد، پنل، فلت تلویزیون و بک لایت نقش اساسی دارند و ممکن است زیر و رو شدن تصویر تلویزیون به دلیل وجود مشکل در یکی از این قطعات باشد. اما تشخیص این موضوع تنها توسط متخصصان تعمیر تلویزیون امکان پذیر است و پس از عیب یابی دستگاه و قطعات مشخص می گردد. در اینجا به برخی از دلایل سر و ته شدن تصویر تلویزیون سامسونگ اشاره می کنیم.

دلایل برعکس شدن تصویر تلویزیون سامسونگ
اگرچه تشخیص دلیل این مشکل با بررسی دستگاه توسط کارشناسان امکان پذیر است اما شایع ترین دلایل ایجاد این مشکل خرابی فریمور مین برد و تنظیمات اشتباه فریمور است. فریمور، برنامه نرم ‌افزاری است که در چیپ حافظه مین برد تلویزیون قرار می‌گیرد. این بخش از تلویزیون رفتارهای سیستم را هنگام کار کنترل کرده و امکان کارکرد درست را فراهم می کند. این موضوع یکی از دلایل اصلی برعکس شدن تصویر تلویزیون سامسونگ است. البته عدم تنظیمات صحیح فریمور نیز در بروز این مشکل نقش دارد. بنابراین قبل از اینکه به پنل تلویزیون شک کنید باید بخش فریمور دستگاه بررسی شود.

رفع مشکل برعکس شدن تصویر تلویزیون سامسونگ
برای رفع مشکل برعکس شدن تصویر باید ابتدا ریشه مشکل شناسایی شود. از این رو کارشناسان تعمیر تلویزیون سامسونگ با عیب یابی نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه، مشکل را شناسایی کرده و جهت رفع آن اقدام می کنند. در این شرایط ابتدا از طریق اقدامات نرم افزاری و اتصال تلویزیون به سیستم عیب یاب، تلاش می شود تا تنظیمات مربوطه اعمال شود و مشکل برطرف گردد. اما در صورتی که این امر برای رفع مشکل برعکس شدن تصویر تلویزیون سامسونگ جوابگو نباشد، آنگاه مین برد تلویزیون تعمیر شده و یا در صورت نیاز تعویض می شود. بنابراین اگر با چنین مشکلی مواجه هستید با واحد تعمیرات تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید تا کارشناسان برای رفع مشکل دستگاه به محل شما بیایند.

منبع : نمایندگی رسمی سامسونگ